کلید خوردن تخریب قالیباف با طراحی سایت های نمادین
دکتر محمد باقر قالیباف
مرد عمل و اندیشه

در همین راستا اخیرا جریانی بدون شناسنامه، با ثبت سایتی تلاش کرده تا به تخریب شهردار تهران از طریق ادعای آغاز فعالیت های انتخاباتی بپردازد. این جریان تلاش دارد با وانمود کردن این ادعا به افکار عمومی که قالیباف در تلاش برای برنامه ریزی جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری است، به تخریب اقدامات و عملکرد وی بپردازد.

 

راه اندازی سایت نظرسنجی درباره موفقیت قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده یکی از پروژه های گسترده این جریان مشکوک سیاسی جهت تخریب چهره دکتر قالیباف و رونق دادن به شایعه  آغاز فعالیت های انتخاباتی قالیباف است، که با روز شمار معکوس انتخابات ریاست جمهوری آینده آغاز به کار کرده است.
در این سایت مجهول الهویه، این سئوال مطرح شده است که  “اگر محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم(۱۳۹۲) باشد، آیا به او رای می دهید یا خیر ؟”

درواقع این سایت، با طرح ادعای کاندیداتوری قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری و به راه انداختن نظرسنجی سعی در وانمود کردن شروع فعالیت قالیباف جهت حضور در انتخابات ریاست جمهوری کرده است.

فعالیت این سایت در حالی است که برخلاف عرف موجود، مشخصات ثبت کنندگان این سایت معلوم نیست و از نحوه طراحی این سایت هم اینگونه برمی آید که به صورت سفارشی و فوری طراحی شده است تا به تخریب شهردار تهران و ترویج شایعه آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری از سوی قالیباف بپردازد.

به هرحال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی بالاخره یک واقعیت است و گرداندن چرخ امور مملکتی هم واقعیتی دیگر. اما آنچه مسلم است این است که ترویج شایعات اینچنینی و ایجاد فضای دروغ و تخریب، بی شک سبب نخواهد شد تا این مسائل قالیباف را از مسیر اداره بهتر امور شهری، باز دارد.


نظرات شما عزیزان:

بهروز
ساعت23:49---22 فروردين 1391
ای اقا اینا یا زندگی مردم تخریب می کنن یا افراد خادمی مثل دکتر قالیباف

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 22 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط حسین کشتگر قاسمی
آخرین مطالب